בניית אתר אינטרנט\מיזם טכנולוגי אחר, הינה מקצוע בפני עצמו. נכון, הדבר הכי פשוט הוא לגשת לכמה חברות לבניית אתרים ולבקש הצעות מחיר.

הבעיה מתחילה מיד לאחר מכן: הצעות המחיר מתחילות לזרום, השפע הטכנולוגי והאפשרויות הרבות מתבררות ללקוח כעבודה במשרה מלאה וההתמצאות בהן מורכבת וצורכת המון זמן. בהרבה מקרים לא ברור למה הצעה אחת גבוהה יותר משמעותית מאחרת, אם יש סיבה אמתית לכן ועד כמה היא חשובה.

מאחר ומעורבת בהקמה טכנולוגיה רבה אשר מתעדכנת בצורה מהירה, לא תמיד ניתן לדעת מה עומד מאחורי השיקולים של בעל המקצוע ובמקרים רבים לא תמיד יודעים לבקש את הדבר הנכון. מה שנראה כברור מאליו מתברר כלא ולהפיך. כאשר לוקחים למסע בעל מקצוע ותיק מהתחום, הפרויקט נהיה יותר פשוט, מהיר ובהרבה מקרים גם יותר זול. אנו נדע לחדד את הבקשה של בעל העסק, לייעץ על בחירת בעל המקצוע, לעזור בהתנהלות מולו ובמקרים רבים לדבר אתו בשפה הטכנולוגית שבה הוא מסוגל להבין את הדברים יותר טוב.

תהליך הליווי בבניית אתר אינטרנט:

  1. אפיון צרכים מקדים – הבנת אופי העסק, הליך המכירה, התנגדויות נפוצות, והגדרת מטרת האתר.
  2. הפקת מסמך דרישות ופנייה לספקי המשנה בבניית האתר (בונה האתר, מעצב האתר, כותב התכנים וכו') לקבלת הצעות מחיר לביצוע העבודה.
  3. הכנת הגדרות סף טכנולוגיות\קידומיות (SEO) לאתר ובמקרים מסוימים גם עץ אתר ואפיון מסכם.
  4. מחקר מילות מפתח והחלטה משותפת אודות הביטויים אותם נרצה לקדם בעתיד ולהטמיע באתר.
  5. תחילת עבודה על תכנים (מול כותב תכנים או מול לקוח ) -על פי ההגדרות משלב קודם ובהתייעצות שוטפת מולנו.
  6. בחירת בונה ומעצב אתרים – לפי ההגדרות משלב ראשון ובהתייעצות שוטפת מולנו.
  7. ליווי, יעוץ ומענה על שאלות טלפוניות ובמייל – במהלך העבודה אנו נעמיד את עצמנו לזמינות הלקוח לשאלות, תהיות והתייעצויות בנוגע למהלך בניית האתר וההתנהלות מול החברה לבניית אתרים \ בעל המקצוע הנבחר להקמת האתר.
  8. בדיקת אתר – חוות דעת סופית והערות לפני עליה לאוויר.

השנים הרבות והניסיון שלנו בתחום יעזרו לבעל עסק להקים את אתר הבית שלו בצורה טובה יותר, בפחות זמן וכנראה גם בכמה שקלים פחות.